SNF - Politica in domeniul calitatii
»
»Viitorul SNF se bazeaza pe o viziune de dezvoltare pe termen mediu si lung pentru produse si piete de desfacere.
Actiunile strategice depind de imbunatatirea continua a performantelor si sunt in intregime orientate catre obtinerea satisfactiei clientilor (care este principalul scop al activitatii SNF) si angajamentul fiecarui salariat.
VIZIUNE
SA FIM LIDERUL PREEMINENT LA NIVEL MONDIAL, DINTRE PRODUCATORII DE POLIMERI SOLUBILI IN APA
MISIUNE
ASIGURAM CLIENTILOR NOSTRI UN FURNIZOR DE CEA MAI MARE INCREDERE SI CEA MAI LARGA GAMA DE PRODUSE SI SERVICII, LA CALITATEA SI PRETUL CARE SA LE PERMITA SA ISI ATINGA OBIECTIVELE DE PERFORMANTA.
Misiunea SNF poate fi atinsa prin :
- relatia simpla, directa si personalizata cu clientii ;
- organizarea proactiva bazata pe raspunsuri in timp real si capabila sa furnizeze produse fabricate la comanda ;
- imbunatatirea continua a proceselor si retetelor de formulare, in scopul producerii si livrarii de produse de calitate la cele mai scazute costuri ;
- cercetarea continua si orientata spre nevoile clientului, pentru produse si utilizari noi ;
- asigurarea conformitatii cu legislatia aplicabila in domeniu si capacitatea de a anticipa schimbarile ;
- implicarea activa in colaborarea cu toate organizatiile care folosesc materiile prime sau produsele finite ale SNF
SNF este preocupat de a pune in practica o politica multilaterala si in continua dezvoltare pentru asigurarea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor sai.

Pentru a realiza acest scop, politica firmei va fi una de asigurare a celei mai inalte calitati a produselor, a serviciilor pre- si post vanzare, necesare atingerii cerintelor specificate si asteptarilor clientilor.
Pentru a indeplini aceste obiective spre binele clientului, compania va actiona intr-o maniera sigura si convenabila si va lua in considerare legislatia relevanta in domeniu si standardele industriale.
Directorii si conducerea executiva vor milita pentru continua imbunatatire a activitatii lor, printr-o analiza sistematica permanenta a activitatilor interne si preluarea feed-back-ului din partea clientilor, furnizorilor si a altor parti interesate.
Obiectivele calitatii care rezulta din aceste analize vor fi stabilite cu ocazia acestor evaluari si vor fi comunicate intregului personal.
Obiectivele calitatii vor descrie imbunatatirile necesare in acele operatiuni de care sunt legate, iar analiza managementului va stabili metodele si criteriile de masurare prin care aceste imbunatatiri pot fi atinse si evaluate.
Obiectivele calitatii vor fi :
- sa continue sa imbunatatesca satisfactia clientului
- sa continue sa ridice nivelul conformitatii produselor
Directorii vor asigura mediul de lucru si resursele necesare pentru a garanta ca obiectivele calitatii pot fi atinse.
Directorii se vor asigura ca declaratia asupra politicii firmei este implementata si sustinuta in intreaga companie.